Is 2K Games down?

2K Games, Inc. (shortened as 2K) is an American video game publisher that develops games for PC, gaming consoles and smart phones. Notable titles include NBA 2K, WWE 2K, Top Spin, Bioshock, Borderlands, Civilization, Grand Theft Auto, Max Payne and XCOM.

 Problems detected at 2K Games

2K Games problems in the last 24 hours

2K Games Outage Chart

September 21: Problems at 2K Games

2K Games is having issues since 06:20 PM EST. Are you also affected? Leave a message in the comments.

Most Reported Problems:

Online Play
(49.29%)
Sign in
(22.14%)
Glitches
(15.00%)
Game Crash
(7.86%)
Matchmaking
(5.71%)

2K Games Outage Map

The most recent outage reports and issues originated from:
Saint-Dié-des-Vosges Online Play
Pfaffenhoffen Sign in
Bilbao Sign in
Wilhelmshaven Online Play
Royan Online Play
Sevilla Online Play

2K Games Comments

Tips? Frustrations? Share them here. Useful comments include a description of the problem, city and postal code.

2K Games Issues Reports

Latest outage, problems and issue reports in social media:
  • safowan1360 ....... (@safowan1360) reported

    @2KSupport plz message me i have a problem

  • JacobCorley7 Jake‼️🏈 (@JacobCorley7) reported

    @2KIntel 2k fix your shit 😭😭

  • MentalMatt14 Matthew Barker (@MentalMatt14) reported

    @thatkidlanguage @TheRealTyceno This stuff happens every year with 2K and most games. Youtubers and influencers complain about certain things, the companies listen and try to ‘fix’ things but changes in one area sometimes breaks things in another area. In the end, the games become worse than they were at launch

  • WavegodMatthew Matthew 🐐 (@WavegodMatthew) reported

    @HankDaTank Not gonna lie the one good thing 2k did was fix there beats servers lag after dark wasnt bad this year props to 2k for finally not laggin me df out

  • WavegodMatthew Matthew 🐐 (@WavegodMatthew) reported

    @HankDaTank Not gonna like the one thing 2k did good was lag after dark I didnt lag out one time on beats today

  • TwoChillEHD 2CHILL (@TwoChillEHD) reported

    If 2k fix the steals it Will definitely be

  • xVexcy Big Vexcy🐍🏝 (@xVexcy) reported

    So I am on someone’s acc and it says sign in with the acc that purchased the game but I pre ordered 2k... someone help me

  • ShimaranP BlackPanda (@ShimaranP) reported

    @Ronnie2K fix 2k, how hard is it to code a game properly, you have a whole ******* year,FFS its not fun at all

  • FuzzyKnots Dusky 🌌 The Fusky 🐺 (@FuzzyKnots) reported

    @AsToldByBrian @GearboxOfficial @Borderlands @2K It's a known glitch atm and they said they would fix it. You find things so easily in the game its meaningless to uninstall. Just go on another character and get the weapons. They are capped to level 10 anyways.

  • Hockeyboy_54 William Demmons (@Hockeyboy_54) reported

    @2KSupport r u ******* serous a error right when im gonna ******* win r u ******* kidding me im never buying a 2k again **** this game and i get a L on my record when we win r u ******* kidding me

  • igorgeous_right keeping up w/ Mary 💛 (@igorgeous_right) reported

    Lol why do ****** let 2k get them so angry but when i get them angry it’s a problem 🤔

  • Suave1974 NC2thaBone (@Suave1974) reported

    @joenumbashhm @KINGPiN_Guwop You exactly right..playing 2k now..seeing some stuff that need polishing..and some stuff need improving..but by me being an offline player..I'm still enjoying the title..doesn't take away from people that have legit issues..Bashing 2k ain't gonna improve Live..and vice versa

  • Agustin00889375 Agustin Torres (@Agustin00889375) reported

    @Beluba PLEASE FIX YOUR ******* GAME ON PC, BUY A ******* ANTI CHEAT AND LET PLAY THE ******* COMMUNITY IN PEACE, IT´S AWFUL PLAYING AGAINST A ******* GIANNIS WITH 99 OVERALL. YOU, RONNIE, AND EVERYONE IN 2K ARE ******* TRASH, ME AND MY FRIEND BRITOS CAN MAKE A BETTER GAME. FUCKU

  • Agustin00889375 Agustin Torres (@Agustin00889375) reported

    @2KSupport WELL, I´M TIRED OF PLAYING AGAINST A ******* GIANNIS ANTETOKOUNPO IN THE PARK, HE ES 99 OVR AND WITH 36 OF 3PT HE MAKES E V E R Y O N E. PLEASE FIX YOUR GAME @NBA2K ON STEAM, THIS IS AWFUL, SERIOUSLY, I REALLY DON´T WANT TO PLAY ANYMORE THIS GAME. IT´S TRASH. T R A S H

  • sfmta_muni SFMTA (@sfmta_muni) reported

    @RickRales There is a low turnout of 2K to 4K. These are WWE events. Due to the expected low turnout, it would not warrant additional bus service.

  • FeelThe_Sebreez J.Sebree (@FeelThe_Sebreez) reported

    2k so gay bro fix this weak shit expeditiously

  • BrianCoakley11 Brian Coakley (@BrianCoakley11) reported

    @2KSupport Something needs to be done about all the people that did the glitch on Nba2K20. It had taken the fun out of the game for honest people.

  • cordate_love Cordate Empathy (@cordate_love) reported

    @2KSupport excuse me I am having problems running borderlands 3 since I've installed amd's 19.9.2 drivers and just wanted to know if the two are related

  • 2ks_MrBodyBag Mr. Body Bag (@2ks_MrBodyBag) reported

    @King_Jwiggy @Beluba On me it is bruh. Crazy thing is it haven’t been a real problem until 2k19 I would say. @Beluba and the dev team can fix simple stuff like this but I don’t know man. It’s the small things that’s always killing the 2k games.

  • ahmedinner brahsinxo👁‍🗨 (@ahmedinner) reported

    @BeefyGymLad432 No there aren’t man that’s the issue like xo and 2k are the only good teams left and they have all the good players except a few and there’s no other teams, the only people still doin it like that have standards I don’t like but I can still tolerate them enough to not quit

  • JalanLeeHoward1 Jalan Lee Howard (@JalanLeeHoward1) reported

    @NBA2K why is the match up broken in rec 2 centers and the SF becomes PF really 2k y'all suck I'm done you can't get basic ass shit right

  • DavisFamAllDay Davis4Life (@DavisFamAllDay) reported

    @Ronnie2K @2KSupport @NBA2K @2K will ya'll fix your servers! Damn can't even finish a game! As much money 2k makes y'all should be able to do better than this!

  • _Readysetg0oo SeasonedChickenMoe (@_Readysetg0oo) reported

    @Ronnie2K @NBA2K @2K @2KSupport I want refund on this broken game refund me my money

  • KiingDriip DriipKiing (@KiingDriip) reported

    @2KSupport it shows Reggie bullock still on the pistons just telling so you can fix it

  • Deck_oCards Deck o' Cards (@Deck_oCards) reported

    So not only do @WWEgames and @2K_UK, @2K not bother to advertise their game, but a main aspect of their current game, the image uploaded, now doesn't work and there's no mention of it from them on a possible fix. Great. #WWE2K20

  • Lawdumbs law (@Lawdumbs) reported

    @NBA2K please fix the game. It’s so bad right now. How hard is it to listen to the community. I just picture an empty warehouse with “2K Sports” spray painted on the side. Fix the shit bruh

  • VladimirLegion Legion BS (@VladimirLegion) reported

    @bs_brayden I found an even worse glitch in brawl stars. If you don’t have one legendary because you’re an f2p save up 2k boxes minimum and open them at once and maybe you will get spike.

  • thatkidlanguage SSJ Lang ⚡️ (@thatkidlanguage) reported

    @MentalMatt14 @TheRealTyceno when 2k fixes something they don’t just fix the one thing we wanted them to fix, they’ll MAYBE fix that one thing but “fix” something else along with it that didn’t need to be fixed

  • Ryno7Ryan Ryan Hekler (@Ryno7Ryan) reported

    @NBA2K @beatsbydre Fix the damn rep 2K

  • kashkaleb Caleb (@kashkaleb) reported

    @Ronnie2K @2KSupport Lol ronnie I know you see this so please peep this ticket, and fire this **** dude cuz this is absolutely unacceptable for how long I've had to wait, plus this service. #4768477

  • DeeZyBinReel Ku$h LuGer (@DeeZyBinReel) reported

    @2KSupport Won’t let me sign in

  • stephen31655043 stephen (@stephen31655043) reported

    2k why is proam not working @NBA2K

  • D_Jack97 Deez Kickz (@D_Jack97) reported

    Im not buying this game next year man, the park is the same trash, your park events are trash and makes the entire game lag, you guys suck at developing and dont care about the 2k community. @Ronnie2K @NBA2K @Beluba

  • rjvicich rjvicich (@rjvicich) reported

    @2KSupport now over a day the wwe2k19 image site not working what a way to show we should preorder your next game. Come on guys fix the site already the new game is only a month away

  • CartiaeYT 219GI (@CartiaeYT) reported

    @_TheUnderdog___ @Beluba @LD2K Brah way to many problems on this trash game like this the worst 2k ever period

  • AnimaesDied Twerk or AJ (@AnimaesDied) reported

    @MJayyThaMenace @evasive2k @Beluba @LD2K @Ronnie2K @2KSupport Tired of ppl doing the prelude glitch then going to a ahem playing it and getting the rep for it then posting a video for clout

  • plentifulplays boogie (@plentifulplays) reported

    @Beluba please just end this event. This doubt xp isn’t even worth dealing with delay and server issues. We get a busted game every year. Y’all really killing 2k

  • Suave1974 NC2thaBone (@Suave1974) reported

    @KINGPiN_Guwop @Andreharper79 But they claim they know how..but why the ones like us don't have those issues..Ryan posting vids..trying to show his issues..but really exposing himself,trying to play 2k like he do in Live,his dribbles and shot selection,are the same as he take in Live,and they are totally diff

  • Ykdagr8est #TheBornKing (@Ykdagr8est) reported

    @2KSupport fix your shit. Your games doing nothing but shirting my system down.

  • Exolities Exolities (@Exolities) reported

    2k why is my stretch missing wide open shots legit no badges are not fix this it’s honestly broken @NBA2K @2KSupport #fireronnie2k

  • Exolities Exolities (@Exolities) reported

    2k why is my stretch missing wide open shots legit no badges are not fix this it’s honestly broken @2k

  • Meekgiles Meek (@Meekgiles) reported

    @NBA2K @beatsbydre FIX YOUR SHITTY ASS ******* GAME 2K! Y'all know damn well this shit broke yet you continue to release more packs. 100% not buying next year. This shit is to toxic

  • RobertsDavonte Brazyy.Tayy_💉🤤 (@RobertsDavonte) reported

    A ***** just wanna play 2K but of course @XboxSupport has another issue😑

  • Scout_Black 🇺🇸 Jamey Simpson (@Scout_Black) reported

    I feel @AmericanAir is almost victim blaming me for their error of not providing an airplane for the contract fare that I and my wife purchased. It’s my fault because I am upset about an airline that forces us to come up with 2k$ in an instant so we could get home!

  • Inanimatejdawg InanimateJ DAWG (@Inanimatejdawg) reported

    @2KSupport I'm trying to upload some logos on the image upload for wwe but everytime i try to use it i sign in my psn account and says "sorry we did not recognize your account in our system" but yet I used this site really offten can you please fix it

  • 66coldheart 66coldheart (@66coldheart) reported

    @mayhuge77 @GearboxOfficial @DuvalMagic @2K It just happen to me😡😐 they seriously to fix this is by far not cool at all and guardian rank

  • YBC_15 YBC (@YBC_15) reported

    People really stay in unlimited games after being blown out praying and waiting to get an error code or this game does not count code.... idk what’s worse. How 2k still hasn’t fixed it or that people actually do that.

  • Dwade1232 LA MEMFFIS (@Dwade1232) reported

    No cap this rec shit on 2k needs to b fix like 93 lay right why TF am I missing lay open like mike right man this bs

  • KyleLowrySZN Kawhi’s Burner Account (@KyleLowrySZN) reported

    @2K20Insider @NotRhye Can’t wait for my 2K VC and server lag

  • JazzyNoJeff98 Senku.ponds (@JazzyNoJeff98) reported

    @Beluba why am I still missing FULL BAR shots but making terrible layups 80 percent contested fix this game @2K this is a horrible game

  • shaneusilton shane usilton (@shaneusilton) reported

    @A_Biggaveli @NBA2K @Ronnie2K Shit makes no sense bro this the only 2k I just haven’t enjoyed playing that much they need to fix a bunch of shit

  • Clevrss Clevr (@Clevrss) reported

    @Kracdaddy @2KSupport Did you ever fix it

  • STLFan81 STLFan (@STLFan81) reported

    @cabrillo24 @ItsShake4ndbake @DBGyt_ Yes I have seen other players talking about this problem with ********** on Twitter and also getting a the blue screen of death and the game not counting but you still lose contracts! 2K needs to fix ASAP!

  • rubenatoor Ruben (@rubenatoor) reported

    @awadwrestling @WWEgames @2K @2KSupport Glad I ain’t the only one w/ the issue. Hopefully it gets fixed, we got a month left for the new game lol

  • STLFan81 STLFan (@STLFan81) reported

    @ItsShake4ndbake This happened to me a couple of nights ago in a ********** game that I won by 2 points. It cost me 13 contracts and at least 2100MT since I was playing with an all EVO team! 2K has to fix this Shite!

  • MarAnnSum MaryAnn (@MarAnnSum) reported

    @Keemster9820 @ComfortablySmug @michaeljknowles So I don’t have any problem with the government funding it separately, but coming from a generation who can’t afford $400 most of us our generation are going to be in real trouble when it comes time to retire. People spend 2k a year on Starbucks and whine no $$. Embarrassing!

  • BeastedTNB Beasted TNB 👹 (@BeastedTNB) reported

    Like ppl don’t wanna put any effort bcuz badges take a century I got ppl talking about a cages glitch like common 2K your game is bad but again imma still play it

  • ForevaQuan Rich In Spirit (@ForevaQuan) reported

    I’m tricking on everybody who do some type of glitch on 2k

  • AG1138448135 AG11$$$ (@AG1138448135) reported

    @Nmc413 But the fix most of the problems and they listen while madden every year gets 20 updates and the game gets worse 😂😂😂😂😂😂😂 they even made clint quit Twitter look at ronnie 2k he got a lot of heat but he dis not went like ***** and run away like clint 😂😂😂😂😂

  • GhashiyahFrank1 trap_ghost (@GhashiyahFrank1) reported

    2k fix your damn game!